Az új lány

 2010.01.07. 11:26

A legelején csak azért vállaltam szórólapozást mert azt mondták ez is kell, hogy legyen tapasztalatom. Marhára örültem neki, de mit lehet tenni, elvállaltam. Ja, plusz poén persze, hogy fizetés nélkül 5 napot, napi 6 órában, csak azért, hogy bizonyítsam, rátermett vagyok! Úgyhogy fogták, kiállítottak egy forgalmas kereszteződésbe, és autós illatosítókat osztogattam, amin egy Auchan hirdetés volt. Mondjuk szerencsére ketten voltunk csajok, így legalább jól elment az idő.

Na, de mit ér a hostess meló kalandok nélkül?! Egy nagy, csíkos táskában volt a sok-sok illatosító, olyan, amivel a nagymamák járnak bevásárolni. Ez folyamatosan ott volt mögöttünk, ebből töltöttük újra kezünk ügyét, mikor osztogattunk. Egy rettentő izgalmas kör után visszatértünk lerakott táskánk mellé feltankolni. És láss csodát! A táska eltűnt! Egy csíkos szatyor, tele illatosítókkal! Lába kelt! A verzió: valaki nem bírta a szagát. B verzió:valakinek megtetszett a benne lévő két pulcsi.

Kis keresgélés után megtaláltuk az én pulcsimat a nagy és illatos fém szemetes alján (jegyzem meg, nem túrtunk le odáig, csak üres volt a kuka!!!!), a másik sehol. Egy árva illatosító nem volt mellé dobva, a szatyor is eltűnt! Úgyhogy kreáltunk egy C verziót: a szatyor kellett neki! :)

Szóval, nem minden arany, ami fénylik (oké, ennek a melónak még csak egy halovány fénysugara sem volt), de arra azért nem számítottam, hogy fizetés, pulcsi, és repi illatosító nélkül fogok haza battyogni.

A tanulság: jó ez a meló, de minden szart ne vállaljatok be csak azért, mert valaki azt mondja: kell a tapasztalat! A te időd és munkád sincs ingyen, legalább egy jelképes összeggel honorálniuk kell! Valószínűleg az ügynökség sem ingyen vállalta, úgyhogy van miből adniuk. Ilyenkor általában két verzió van: vagy mondasz egy nagyon alacsony órabért - mondjuk 500 ft, vagy, főleg ha több napról van szó, akkor kitaláltok egy nagyjából barátságos összeget, amiért az egész csomagot elvállalod!

Hosszú az út a jó melókig, de szerintem megéri! Kiálltam a hadak útját én is, mire eljutottam odáig, hogy Playboy Energy Girl lettem.

Legközelebb újabb sztorival jövök, addig meg kommenteljetek ide, nekem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hostess.blog.hu/api/trackback/id/tr381653715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WO(lu)MEN 2010.01.07. 12:28:45

Helló! Nekem tetszik, hogy leírod a tapasztalataidat, tök jó ötlet. Csak most azt nem látom át, hogy mindenféléről akarsz e írni, vagy csak a Playboy Energy munkáról? Én is hostesskedem, és szeretem is csinálni, csak néha azt gondolják, hogy a hostess=k***a. Miért, miért, miért?????

Szatír Ikon · http://erotikusmasszazs.blog.hu 2010.01.29. 15:30:42

@WO(lu)MEN: a legtöbbször két okból gondolják hogy a hostess=k***a

1. nem kevés kurva hostessként hirdeti a szolgáltatásait, illetve nem kevés strici hostessként adja el a kurváit

2. nem kevés hostess kapható egyéb szolgáltatásra. Először csak nagyon sok pénzért és nagyon kevés dologra, később már nem annyira válogatósak.

Persze világos hogy nem mindegyik hostess=k***a, sőt, a többség nem az, de a fentiek miatt előfordulhat néhány kellemetlen jelenet.

A munkával jár.

WO(lu)MEN 2010.02.18. 10:50:08

@Szatír Ikon: nem teljesen értek egyet veled. Hivatalosan hostesskedni azt jelenti, hogy van egy promóciós ügynökség, akit felkérnek ilyen-olyan rendezvény lebonyolítására, és ők delegálják a csajokat is. Így nem világos számomra, hogy miért gondolja bárki is, hogy a lányok többre is kaphatók???? (velem is volt már ilyen). Abban viszont igazad van, hogy néhány csaj bele megy a dologba, ez meg undorító, és módosítson pályát, mert rossz fényt vet az IGAZI hostessekre. De vajon van erre megoldás?
süti beállítások módosítása