A Playboy Energy Girl

 2010.01.06. 14:35

Rájöttem, hogy kezdem a legelején! Szóval, hogy miért is örülök annyira, hogy playboy csaj lettem (persze nem a szó legszorosabb értelmében! :) bár úgy lenne)!

Két dolgot imádok nagyon (plusz még egy párat, de az ide nem passzol): az energiaitalt és a Playboyt. Energy drinkben már egészen otthonosan mozgok, minden nap megiszok szépen egyet, nekem ez indítja  a napot nem a kávé, utána meg irány a suli/meló/free! A Playboy nyuszi logó meg a másik kedvencem. Nekem van már ilyen övem, pólóm, füzetem stb stb stb.

Na, aztán amikor megláttam, hogy bejött ez az e-drink, akkor dobtam egy hátast! Hát az nem lehet, hogy ezek együtt, nekem, idén?!?!?! Juhééééé! Megittam és imádtam! Rákerestem a neten....semmi. Aztán még pár sikertelen próbálkozás után egyszercsak kidobta AZ oldalt: www.playboyenergy.hu! Persze nem sok minden volt rajta először, de ugye a nagy dolgokhoz idő kell, azóta meg tök jól bővül és szeretem a tartalmat.

De vissza az elejére! Szóval nézegettem, olvasgattam, irigykedtem. Aztán láttam, hogy keresnek ide csajokat, hogy hostesskedjenek! Na, mondom, eljött az én időm! Éppen ideje, hogy egy nekem való melóm legyen! Eddig is hostesskedtem, imádom a munkám, de ez a legjobb. Ráadásul annyi energy-t iszom, amennyi belém fér! :) Persze sokat azért nem szabad, mert megárt....de a mellékhatásokról majd máskor :)

Szóval, most itt vagyok, nagyon imádom, amit csinálok, Playboy Energy Girl vagyok! Úgyhogy hirtelen rá is jöttem, mit fogok itt magammal kezdeni! Írok nektek erről a melóról!

 

Közben meg azért várom a javaslatokat, hogy hova menjek még, ha valami meló nagyon érdekel!

Nya,pusza!

A bejegyzés trackback címe:

https://hostess.blog.hu/api/trackback/id/tr231651601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorikaa 2010.02.17. 14:02:24

Szia!
Nagyon örülök,hogy megtaláltam a blogodat,ugyanis én is nagyon szeretnék playboy energy girl lenni.már több helyen is láttam,hogy keresnek lányokat,viszont eddig sosem tudtam elmenni a válogatásokra!nem tudod esetleg,hogy lesz e mostanában casting?

Hua 2010.02.18. 10:53:55

@dorikaa: Szia! Húúúú, azt én sajnos nem tudom, hogy mikor vannak a castingok, de anno én is emailen jelentkeztem, és nem sokára be is hívtak. Szóval szerintem küldj egy önéletrajzot a hostess@playboyenergy.hu címre, és fognak hívni! Hajrááá! :) Lehet, nem sokára együtt dolgozunk! :)
süti beállítások módosítása