2010.01.06. 13:57

Életemben nem blogoltam, eddig csak fórumozni próbáltam, szóval előre is elnézést, ha furcsán kezdek neki! :) Én már pár éve hostesskedem, de sokan nem tudnak magukkal mit kezdeni a suli mellett, gondoltam adunk egymásnak pár ötletet! Vannak olyanok is, akik meglepődnek, hogy én dolgozom! Na, ez szép! Aztán mikor elkezdem mondani, hogy mit csinálok, ők is kedvet kapnak hozzá! Á-á-á! Azért ez inkább csajos munka, bár fiúk is vannak benne.

Azt szeretném, ha végre lenne egy hely, ahol mindenki elmondhatja mik a jó helyek, hol érdemes regelni meg dolgozni, hol milyen fizu és munkakörülmények vannak. Eddig már én is bele csúsztam pár finom melóba, amiket senkinek sem ajánlok. De vannak kedvenceim!

Szóval mondom, miket csináltam eddig:

Zwack unicum, Fütyülős, Captain Morgan promó...csupa tuti, jól fizető éjszakai munka! Ja, és bocs, de most az egyik legtutibb helyen vagyok! Na hol???? Hát mitől hangos a hostess világ? PLAYBOY ENERGY GIRL letteeeeeem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hostess.blog.hu/api/trackback/id/tr661651525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moni1414 2011.05.29. 18:13:35

Szia.Én egy éve hostesskedem és jövőhéten megyek zwackos válogatásra.Írtad h már voltál olyan munkán is,szóval szeretném megkérdezni van-e valami jó tanács?És h az órabér mennyi?:))
süti beállítások módosítása